Friday, I'm in love

Det har äntligen blivit fredag igen! Det firar jag med lite lyxmüsli, haha nejdå, gud vad tråkig jag är... Sitter och väntar på att lillsyrran ska komma hem, och eftersom att slutade för över en timme sedan börjar man ju undra... Min plan var att sätta igång med allt jag har tänkt att göra, men jag är alltid så slut när jag kommer hem efter skolan...skuck.. Jag måsta laga en gammal 60-tals klänning som jag ska ha på mg imorgon på festen, städa mitt rum och en massa annat. Jag orkar verkligen inte göra det där "massa annat", men någon gång måste det ju också det bli klart. Aja, jag får väl ta och sätta i gång. Jag känner att det blev ett, som jag skrev i början, väldigt tråkigt inlägg och kanske lite... jaa, tråkigt helt enkelt. Haha! See yah fokes!
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0