Tisdag

Idag var jag äntligen med min kära Kristina! Vi satt mest och pratade och var allmänt flummiga, as always. Det blir alltid sådana glapp mellan de gånger vi träffas, vilket är synd, men nu har vi i alla fall bestämt att vi ska gå på bio. Oh yeah. Skoldagen gick skapligt fort med lite spanska, lite matte, lite sam och lite kemi. Och så hade vi ju idrottsprov också, men det var rätt så enkelt. Imorgon är vi lediga! Så himlans skönk asså, det behövs verkligen känner jag. Jag får väl se vad jag hittar på, men jag är on Maja duty också så det blir väl inte så mycket antar jag. Just nu är jag så jäkla trött så jag blir väl inte uppe så länge till... Vad kan jag säga? Jag lever ett tufft liv, haha. Sleep tight!
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0