Perfect♥

Sitter här och myser med lite glass och After Eight. Har kollat på första avsnittet av Vampire Diaries i säsong 3. Riktigt bra avsnitt kan jag ju säga. Slutade skitspännande, och så ett stort plus att an av mina favvolåtar var med!:) Har blivit jätteförkyld, jättejobbigt att andas genom näsan;)


Riktigt skönt med fredag. Denna dag har jag verkligen sett fram emot. Imorgon får jag äntligen sova ut! Det ska bli skönt.
Dammsög nästan hela huset när jag kom hem(stolt) Jag skippade syrrornas rum, det får de göra själva! Höhö.
Efter det såg jag på A Cinderella Story: Once Upon a Story, med Lucy Hale (Aria i Pretty Little Liars). Den var faktiskt ganska bra tycker jag, fast Vampires är ju betydligt bättre.

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0