aaaaahh!

Det har varit en lååång dag för mig.... eller det känns som det i alla fall för jag kan knappt hålla ögonen öppna!
Jag mama och Maja åkte ner på stan för att fixa lite presenter men kom hem med betydligt mer! Jag fyndade bland annat en väska som jag letat efter sååå länge så det känns ju skönt:) Amy Diamond uppträdde ju utanför kvarnen idag vid ett så det var vi tvungna att stanna och kolla på, och med vi så menar jag Majsan.
Efter det skyndade vi oss hem för att sedan åka vidare till min kusin Jeppe som fyller år idag, Grattis!!:D
Där bjöds det på supergod smörgåstårta och vanlig tårta,yummy, mycket gott. Jag lekte som vanligt med småttingarna medans de andra skvätte på oss från poolen.
När vi kom hem slog jag in paket som mama skulle ha med sig på kräfftskiva, hjälpte Majskorven med sin stickning och fixade Fridkorvens hår. Nu är jag som sagt HELT slut!! väntar på att far ska bli klar med maten bara så får vi se hur lång tid det tar innan jag somnar;) Det har föresten varit fettvarmt idag också(love), tyckte bara berätta det + att jag är sååå irriterad och arg, fast ändå inte... ee nää det lät konstigt, men aja.

Ha det bra!

Slänger in den här blden bara för att jag ÄLSKAR Chuck!!
xxo stina


Kommentarer
Postat av: jullebulle

förstår din irritation! ses i morron! :D puss!

2011-08-27 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0