Fredag finally!

Jag orkar typ inte skriva något idag för jag är sjukt trött men här kommer lite om vad som har hänt under dagen.
I skolan hade vi c-tid. Vi 9or hade en massa stationer med lekar förberedda för de nya 7orna. Jag Julia och Danne hade grodspottning(fråga inte ens) och det gick super. Det gjorde också att vi fick gratis godis, och det tackar men ju inte nej till i första taget:P När alla var klara samlades vi och vi fick glass av lärarna(de är så snälla).
Efter det hade vi lite lektioner och så slutade vi vid två. Då hoppade vi ner till staden och fixade lite saker och sen drog i hem. Det har varit fettvarmt idag föresten, vilket är en bra sak:)
När jag kom hem damsög jag..fast, jag tror inte att mor och far har märkt det de kan vara lite blinda bland.

go'natt!

xo stina

Kommentarer
Postat av: jullebulle

haha gratis är gott! ;D massa mer sol ska det bli i morron oxå! :D sov gott o ha en bra helg! <3

2011-08-26 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0