hej. Jag är trött.

Idag har jag tillbringat större delen av dagen med två av de tuffaste tjejerna i stan. Fett tufft! Vi gjorde inte så mycket, jag och Julia satt mest och kolla på när Danne läste tidningar i hundra år!
Jag satt typ hela förmiddan och gjorde collage till min kalender, tillsist blev det några bra också. Fast när jag skulle skriva ut dem blev de inte lika coola:( menmen.
Jag och min mor var och dansa Zumba vilket var väldigt kul!:D
Nu ska jag försöka hitta något att ha på mig på spex-fotot imorgon. Jag hittade mammas gamla glasögon, som ni ser på bilden, hon hade de typ på 80-90 talet och de tänkte jag ha. Nu är jag coolast i stan asså!:P


Ha det bra!

xxxo stina

Kommentarer
Postat av: jullebulle

haha min mammas glasögon ser precis lika dana ut!!! ;D puss!

2011-08-28 @ 18:37:24
Postat av: that's me

hahahava kul!!! pöss bby

2011-08-28 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0