Yo MacAflow

Tjoooo amigos!

Snart ska jag bege mig till volleybollen, men jag tänkte att jag skulle skriva något först.
En helt vanlig dag i skolan helt enkelt. På idrotten hade vi coopertest/skoljoggen och det gick väl bra. Vi skulle spring fem varv på lilla åsen och jag sprang på 14.26, helt okej om du frågar mig!

Sitter och försöker få tag på Elin the boo. Hon svara inte på sms och det är ingen ide att ringa henne, hon är som ett dött träd i telefonen:P

adiós bitches see ya'll!

slängde in en liten bild också;)

Kommentarer
Postat av: elin!!!

d va ju på fejan du hade skrivit! d va ju därför jag nt märkte av de!!;D

2011-09-14 @ 20:54:39
Postat av: julle

haha dött träd!! :DD fin bild! <3

2011-09-14 @ 20:56:54
Postat av: moi

Elin: hehe jaa i know:P men jag skickade ett sms oxå faktiskt;)



Julle: haha men hon e ju det!haha. tack<3

2011-09-15 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0