Yesterday

Var barnvakt åt de här sötisarna igår. Vi bakade pepparkakor, var ute och lekte i snön och gjorde en massa annat kul. Vi gjorde kanske tidernas snyggaste snögubbe också. Han heter Svenne och har glasögon. Det blev namnet Svenne eftersom att snö (som snögubbar är gjorda av, om det var någon som inte visste det) börjar på bokstaven "s", det gör ju Svenne också! Är det inte geniallt, det var Majsans idé om någon undrar... Och nu till något annat, gullisen Ebba som brukar vara så himla blyg, och inte kan vara utan sin mamma i två sekunder, gnällde inte alls , haha. Och sedan när Andreas och Helena kom för att hämta dem blev hon så arg för att hon inte fick stanna. Det var så jäkla kul att se, jag och Frida bara stod där och skratta. Tidigare under dagen drog Frida med mig ner på stan. Vi hittade ingenting av det vi skulle ha, och mina första tankar var "det här kommer att bli en låååång dag...", men till sist hittade vi typ allt i alla fall :) Jaa, allt detta bara för att jag inte orkar plugga.
 
stina

Kommentarer
Postat av: Fatma

söta!

2012-12-22 @ 22:59:30
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0