19 maj

Today has been an awsome day! Jag skulle egentligen följt med min familj till Eskilstuna och kolla på Majas fotbollsmatch idag men jag känner migganska stressad med alla läxor så jag hoppade det... Istället var jag ju då hemma och pluggade, både SO och svenska, nu har jag läst hundra sidor i boken och det är ca hundra kvar! Inte så glad tjej...  Vid lunch tog jag, Elin och Felicia cyklarna ner på stan. Vi bara gick och gick där nere och efter ett tag köpte vi glass. Mums. Sen drog vi till Kyrkolekparken och satt där i typ trehundra år, hehe nää men det hann i alla fall bli kallt för jag frös som en galning när jag kom hem sen. Jaa nu sitter jag i min ensamhet på mitt rum och äter ZOO:) ha det bra!


xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0