LÖRDAG -

Igår var det mysfredag och jag satt och kollade på en av världens bästa filmer, Notting Hill. Det är en film jag aldrig tröttnar på och jag bara älskar slutet! Idag började jag dagen på telefon. Jag pratade med Kristina i typ hundra år, det var så himla länge sedan vi sågs och bara pratade, har saknat henne ♥. En annan person som jag har saknat sprang jag på när jag vara nere på stan, all by my self, Sara! Hon är hemma över helgen, det var verkligen jättekul att träffa henne och höra hur hon har det i Falun. Jag cyklade ner på stan för att köpa ett par pyjamasbyxor vilket jag gjorde, plus en tröja, och när jag var på väg hem så kom Sara och Ann gåendes. Jag blev riktigt förvånad, för jag var liksom inte beredd på att se henne där, jag såg inte heller att det var hon först, hehe.
Jag har inte gjort så mycket mer idag, ingen har varit hemma på hela dagen förutom jag och..jaa, min dag blir nog inte så mycket mer intressantare.
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0