The best thing you never had

Idag var jag hemma från skolan... Mina ögon har verkligen tagit kol på mig idag, imorse sved det så jäkla mycket i dem. Det är riktigt svårt att förklara hur det känns, men det känns nästan som att det fräter på något sätt. Jag blev hemma i alla fall och tog tiden på mig att lära mig min nya mobil. Jag började läsa The Last Song också, den är på engelska så det kommer ta lite längre tid att ta sig igenom den. Det blev en riktigt liten Nicholas Sparks dag idag för jag satte på A Walk To Remember efter ett tag. Eftersom att vi ska ha biologiredovisning imorgon skypade jag med Tran tidigare, angående redovisningen. Skype fick vara på under genomgången så jag fick ta del av alla instruktioner. För att få lite frisk luft gick jag ut och fotade lite. Jag hade tänkt att foto ett superfint träd som jag har kikat på ett tag nu, men när jag kom dit var det gubbe som höll på att såga ner alla grenarna...snacka om att jag blev ledsen, men det fick bli lite annat. Ja, min dag typ.
 
xxox stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0