Söndag

Idag är det söndag, vilket betyder skola imorgon. Jag känner verkligen inte för skola just nu... jag längtar efter höstlovet! Jag pluggade enda fram till tre, men jag vet inte riktigt vad jag gjorde för jag kunde inte komma på vad vi hade för läxor. Not so good. 
Strax efter fem stack jag iväg och träna efter att ha skjutit på det hela dagen. Och gissa vad?! Efter middagen begav sig pappa och jag ut och övningskörde för först gången!! Det var så himlans kul och lite lättare än vad jag förväntat mig. Så nu får vi se när det blir nästa gång, hoppas någon gång i veckan!
Trött har jag varit hela dagen. Vi var på fest igår, mormor och morfars guldbröllopsfest (med 60-tals tema), det var superkul och mysigt med släkten. Mormor och morfar fick en resa i present. Imorgon åker de till Turkiet och blir kvar där i hela TRE veckor, fett fuskigt, jag vill också!
Nu ska jag sova, go'natt.
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0