5 april

Den här dagen började superbra! På riktigt alltså! Det var fint väder och jag var bara allmänt glad. Vid lunch cykade jag, Maja och hennes kompis till Lövåsen för att möta upp vår kära mor. Vi käkade lunch på Tasty Grill, yummy. När vi sedan kom hem satte jag mig vid datorn och körde cogmed (ja, jag ligger lite efter). Mitt huvud kändes jättetungt och jag hade jätteonte i halsen, så det dröjde en hel timme innan jag blev klar. Jag blev väldigt trött och började frysa som en gris, så jag gick och la mig. Och där ligger jag än... med feber... inte kul... Jag som inte har haft feber på flera år! En riktigt rolig fredagkväll... 
 
stina

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh nej vad tråkigt! Jag är typ konstig också snurrig och så.. Inte kul! Men krya på dig!! <3

2013-04-05 @ 19:59:36
Postat av: Frida

Krya på dig snuffis!

2013-04-06 @ 22:30:34
URL: http://fridiisd.blogg.se
Postat av: kristina

vad är cogmed???? :OOO

Svar: typ en minnesträning grej ;)
Stina Dahlqvist

2013-04-24 @ 21:38:39
URL: http://kristinakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0