Bonsoir

Go'kväll!
Det här med att göra saker efter ett schema har aldrig riktigt varit min grej. Jag kan göra ett någon gång ibland, men vad är själva grejen med att ha det om jag aldrig följer det? Jag har VÄLDIGT mycket saker att göra nu när nationella har kommit igång och allt. Och jag är väldigt tacksam över att biologin, kemin och matten inte kom så här precis i början, men jag är dock redan riktigt nervös inför dem...
Just nu sitter jag inne i Dolfens rum och försöker skriva klart min mediaundersökning. Jag vill helst bli klar med den idag så att jag slipper stresskriva imorgon efter skolan. Det är inte helt lätt, men det går framåt i alla fall! :)
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0