måndag, 26 augusti

Då var första dagen på skolvecka número dos avklarad. Att både måndagar och tisdagar har blivit lååånga dagar den här terminen är inte så jättekul, men jag ska inte klaga med tanke på att onsdagarna är väldigt korta. Det är jätteroligt att få träffa alla kompisar varje dag igen och det är nog det som är mest kul med skolan om jag ska vara ärlig. Aja skolan har precis börjat och det är 60 dagar kvar till höstlovet (ja, jag räknar), sedan är det inte långt kvar till jul vilket betyder att det snart blir februari och då får jag träffa FRIDA igen!! Gud vad tiden rinner iväg, lite läskigt fort...
 
stina

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhhh hiiihi

2013-08-27 @ 23:47:18
URL: http://fridiisd.blogg.se
Postat av: Maria D

Ha ha, mama like! My kinda girl. Pysch!

2013-09-17 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0