Måndag, elfte februari

Det var en ganska jobbig dag idag... ingenting annorlunda från alla andra veckor det bara var en sådan dag helt enkelt. Jag hade dock ont i ögonen typ hela dagen så jag var lite nere, men framåt de sista lektionerna var det helt okej. På vägen hem såg Nenna och jag en hjort! Fett häftigt! Den kom hoppandes ut ur skogen och vidare rakt mot oss. Vi blev skiträdda men den svängde av som tur var. När jag väl kom hem tittade jag lite på NCIS, pluggade lite fysik och fixade lite i mitt rum. Jag målade klart igår och det känns superskönt! Nu måste jag bara ta in alla möbler och sätta upp allt igen, men det fixar jag imorgon tror jag. Go'natt!
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0