Nionde januari

Kill me.. Math.. Jag känner inte för det liksom. Började lite smått med fysiken, men det verkar som att min hjärna inte utesluter en viss viktig information, så jag gav upp för ikväll. Första skoldagen är nu avklarad och jag är lättad över att vårteminen inte börjar fören vecka fyra, för jag gillar verkligen vårat schema. Dagen började vädligt lungt med sovmorgon, vilket var skönt, vi hade ingen lärare på matten, så man hann jobba i kapp lite. På fysiken fick alla tillbaka sina prov och sedan hade vi simning på idrotten. Man måste älska onsdagar!♥
 
stina
 

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Oh no, inte matte! Det vi ska ha prov på är jättekonstigt ju! :(

Svar: JA, jag vet! fett weird.. :s
Stina Dahlqvist

2013-01-09 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0