sjätte januari tjugohundratretton

Sitter här hemma och har absolut ingen aning om vad jag ska göra, ingen ork i kroppen har jag heller... Är skapligt förkyld... snuvig, hostig och har ont i ögonen och huvudet. Jag har kollat klart på hela NCIS-säsongen jag fick hem i veckan och nästa avsnitt av säsong 10 kommer inte ut förens på onsdag, då skolan börjar igen. What shall I do?? Jag försöker fixa på mitt rum, plocka undan lite grejer och så, men jag har ingenstans att lägga dem! Har lust att göra en förändring, och jag vet precis hur jag vill ha det, men så länge pappa håller på att renovera badrummet är det bara och glömma det. Nu tror jag att jag ska dra med mamma och pappa ut på en liten promenad. Bye Bye!
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0