Hemma

Nu är vi hemma igen! Vi kom hem natten mellan söndag och måndag, men jag har varit och är fortfarande så himlans trött så jag har liksom inte orkat skriva någonting här, jetlag som det kallas... Natten till igår sov jag bokstavligen ingenting! Maja och jag var jättepigga så vi höll oss sysselsatta framför TV:n hela natten. Det var inte fören klockan åtta på morgonen igår som vi somna och sov i tre timmar. Det var i alla fall skönt att få några timmars sömn eftersom att vi fick gäster senare på kvällen. Idag var det däremot tvärt om typ. Både Maja och jag sov hela natten och vaknade tjugo i ett(!), och jag kan ju säga att jag förtfarade är helt slut i hela kroppen.
 
Jag fick verkligen två helt underbara veckor i San Francisco och Los Angeles med min fina syster och jag vill tillbaka så snart som möjligt, jag älskade det verkligen! Och jag drömmer mig tillbaka dit varje ledig stund jag har under dagen. 
 
stina
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅH, vi får ta en promenad någon dag så jag får höra om allt fint ni hittat på hihi!! :)

Svar: Jaa det får vi! :)
Stina Dahlqvist

2013-07-10 @ 19:33:39
URL: http://feliciaasj.blogg.se
Postat av: kristina

låter underbart!

2013-07-10 @ 21:45:45
URL: http://kritinakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0