tors. 7 mars

Gosh, I am so tired! Jag har precis kört klart dagens cogmed-träning, och jag måste säga att det går bättre och bättre, men jag blir dock lika trött varje gång. Mamma har syjuntan här ikväll och de har ockuperat hela nedervåningen. Pappa och jag fick äta lite snabbt förut, innan gästerna anlände. Och vi fick absolut inte röra någonting, haha typiskt mamma. Igår låg jag hemma sjuk och jag hade nog gjort det idag också om vi inte hade haft prov. Dagen flöt på ganska bra i alla fall och nu sitter jag här med den dumma huvudvärken som inte vill försvinna... Jag tror att jag snart ska gå och lägga mig, men först blir det ett avsnitt av NCIS! Puss.
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0