Fredag!

Nu är det äntligen helg igen! Som jag har längtat! Det är bara två veckor kvar i skolan och bara tjugotre dagar kvar tills vi åker till Dofen!!! Skolan såg ungefär ut så här idag: började dagen med spanska följd efter engelska där vi kollade på film. Efter filmen gick brandlarmet, det innebar att engelskan slutade tidigare och vi fick äntligen lunch. Kemilektionen gick väl lite som det gick, med tanke på att det kom inspringandes en massa högljudda, glada och spralliga studenter hela tiden, hahaha, så tillslut låste vi dörren... fast det stoppade ändå inte dem från att skrika och banka. Hahah jaa det var lite kul faktiskt! På fysiken satt jag som ett frågetecken och ville bara sova. Jag är jättesugen på chokladtårta och känner mig så lycklig över att jag inte behöver plugga någonting i helgen! 
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0