Long weekend

Då var det slut på den härliga långhelgen så det är skola imorgon. Torsdagen började med en power walk i solen med Tran och fortsatte sedan med lunchgäster från Stockholm. Fredagen spenderades tilll största del nere på stan. På kvällen var det tacomys hemma hos Felicia med tejerna. Igår, lördag, stack jag, Julia och Felicia ut på en riktig långpromenad som ledde oss hem till Julia för en rundtur i hennes nya hem. På eftermiddagen bjöd min kära moster mig och Majsan på fika nere vid Djulö. Det var supermysigt! Senare på kvällen hade vi också mammas kompis Katarina som middagsgäst. Idag har jag mest chillat och pluggat lite, skypeade med Frida för ett tag sedan och vi insåg att det inte alls är långt kvar tills vi åker dit! Längtar!
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0