Here I go again

Jag som trodde att jag höll på att bli frisk, men nej nej så var det inte! Jag har åkt på världens förkyldning och går och snyter mig varannan minut... OCH alla vet ju att med förkyldningar så kommer också huvudvärken, vilket inte heller är så jättekul.
Steg upp ganska tidigt idag, fast det gjorde inte så mycket eftersom jag gillar att vakna relativt tidigt. Det bar i alla fall iväg till IKEA, där vi sedan spenderade hela dagen. Jag älskar verkligen att bara strosa runt där och få inspiration. När vi åkte därifrån hade vi med oss en hel del saker, bland annat en ny skrivbordsstol till moi. Eftersom att jag har varit hängig hela dagen var det riktigt skönt att få komma hem, och för tillfället ligger jag i min säng och verkligen nördar Lalehs nya låt Colors. Shalom!
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0