Torsdag, 5 september

Hej hopp!
Här sitter jag helt slut och försöker komma på ett argument till engelskan. Jag orkar verkligen inte...
 
Skoldagen idag avslutades med idrott på en och en halv timme. Vi var supertrötta. Benen var spagetti efter uppvärmningen och vi spelade tennis, fotboll och brännboll... yeey..! Jag ska också lägga till att det var riktigt varmt. Så nör vi hade slutat cyklade jag, Matilda, Ann och Felicia genomsvettiga ner till badet och hoppade i med kläderna på. Det var sååå skönt!!  
Och jag som tyckte att det var varmt igår när vi stod i Stadsparken och kollade på kungen, men det var ingenting efter "lite" träning på det. Jag trodde verkligen inte att jag skulle bada någe mer i år, men ack vad jag hade fel, haha. 
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0