Katrineholmsveckan

Hola!

På förmiddagen/eftermiddagen var Danne och Felle hemma hos mig, vi körde Just Dance tills vi var helt slut! och det känns typ i hela kroppen idag :P
Vid 6 tog vi cyklarna och drog ner på stan för att kolla på kk-joggen. När vi hade stått där och kollat ett tag öppnade sig himmlen och det kom världens skyfall(som aldrig slutade)! å inte nog med det, det började åska och blixtra som tusan också! Det var inte så kul precis. Alla stod och trängde under tak och det blev typ översvämning. Verkligen virvlar med vatten vid brunnarna. Så där stod vi och hejade, alldeles dyngsura och kalla.
Jag, Danne, Felle, Elin och Julia skulle ha sovit i tält i min trädgård men vi tänkte att vi skippa det och sov inne istället:P Aja men alla var inte så lyckliga som Elin, Felicia och Julia när vi skulle hem för jag och Danne fick cykla och snacka om att vi var blöta när vi kom hem! Man kunde bokstavligen hälla vatten ur våra skor och vrida ur våra jackor, skojar inte!
Senare när de andra hade kommit han vi spela lite kort, dricka varm choklad och kolla på en halv Harry Potter film innan vi somnade!;D

Idag innan frukosten kom Sara(som jag säger inte"orkade" va med igår). Vi kollade på Trassel och nu sitter jag här och nördar låtarna där ifrån!:P


xo stina


Kommentarer
Postat av: Sara Freakin' Lennman

Ursäkta damen, men jag mådde inge braaaaa :( sen fick jag iaf inte komma, blööööö, men morgondagen var trevlig! :P

2011-08-11 @ 00:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0