Roadtrip with ma sis!

Sorry, men jag har inte orkat/haft tid att blogga de senaste dagarna, inte för att jag hrhaft fullt upp men ändå;)
Vanlig skola var det idag, helt OK. Efter skolan satte sig Frida och jag i bilen och körde ivähg mot Norrköping!
Där handlade vi lite julklappar, eller jag är typ klar nu;) bara Fridusen kvar. Men jag är överlycklig att jag köpt presenten till min "hemliga" person OCH jag kom på värsta braiga idén! Fridis och moi hade kult, vi "träffade " ,typ, Björn Hellberg och så hjälpte vi en gammal dam i nöd. Ganska stolt faktiskt:D
Förutom alla julklappar så inskaffade jag mig en skjorta.

fast min är vit

Dagen har varit estupendo!:D....och att det snöade mycket var bara ett stort plus i kanten!

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0