17 December

Idag har jag varit nere på stan med Danne och Felle:) Vi handlade de sista julklapparna, eller jag gjorde det i alla fall:P, så nu är jag helt klar! Fett skönt. Vi hade jättekul. haha. Om man säger så här: ingen av oss är speciellt smarta. Felle hittade en glassmaskin och.. e.. jaa..nee det går inte att förklara, det var bara så random, fast ändå inte. Hahaha, jag kan inte sluta skratta om jag tänker på det. Felle kanske har skrivit om det så gå in på hennes blogg HÄR.
Det var i alla fall jättekallt(tyckte jag) och det blåste och snöade/regnade. Kanske inte bästa dagen att dra ner på stan... Där nere hälsa vi på Julia, Sara, Klara, Ebba och Jonis som stod och frös under två parasoll. Det såg inte så skönt ut, men hoppas att de fick in mycket pengar!

När jag kom hem var jag dyngsur och frös. Hela Nävertorp fick typ strömavbrott. Två gånger på tjugo minuter.
Jag är glad, för det snöar fortfarande!:D


xxox stina
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0