You're my one and only Christmas wish

Idag var jag och mamma på öppet hus på Duve och KTC. Det var intressant att kolla runt blan de olika programmen. Nu tror jag att jag vet vad jag ska välja i alla fall.
Efter det var det raka vägen till tallås aulan. Det var nämligen så att Majsan hade dansuppvisning där idag. Både hon och hennes kompisar var jätteduktiga. Fast både jag och Fridus blev skit irriterande på en tjej, som stod precis framför Maja, för hon kund inte ens dansen.
När vi kom hem satte sig Fridus vid min dator-.- och satte igång sims 3. Kom på lite så hä efteråt att det  skulle varit kul att ha på film... haha naww just kidding, love yah!♥ Pappa hade lagat jättegod middag idag, som han alltid gör, jag kommer dock inte ihåg vad den hette:P
Sedan satte vi oss framför den stora dumburken och kollade på Så Mycket Bättre. Lalehs dag var det idag:)
Imorgon blir det fullt hus och det står julbak på schemat, det kommer bli kul!


xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0