Spontant Besök!

Igår bestämde min kära mor att hennes friend och hennes familj skulle komma på ett ganska spontant besök.
Pappa stod vid grillen runt halv sex när gästerna anlände. Jag, Hanna, Majsan och Agnes gjorde typ hundtrix på studdsmattan(haha, eller vad det nu va?). Klyftpotatis med kycklingspett stod på menyn, och var lika gott som alltid:) och till efterrätt blev det en limechokladkaka Majsan och jag bakade tidigare, och den blev en riktig sucsé måste jag bara säga;). Det var mycket trevligt:D Jag hoppas att Hanna klarar ännu en dag på sopptippen,heh, och grattis till Agnes som fyller 13 år idag!

Denna dag har varit ganska lugn ändå, mamma och jag drog ner på stan för att köpa bokplast men kom hem med betydligt mycket mer! Sen har jag bakat mazariner som jag hoppas smakar helt ok (men de ser ganska goda ut, ellerhur?)


xo stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0