,då blir man glad!:D

Okej så temaveckorna började idag och då betyder ju det att vi hade auditions idag också! Det gick faktiskt bra, det var inte lika läskigt (om man nu ska kalla det DET) som jag trodde. Även fast jag inte fick någon av de roller som jag sökte till så var det kul.
Det enda vi gjorde idag var praktiskt taget bara att sitta, sitta och vänta...länge. Så det har jag skapligt ont i ryggen av just nu:/

Om typ en vecka så har Breaking Dawn Part 1(den första delen av sista Twilight-filmen) premiär!! Längtar. Syrran ska gå på Twiday i Norrköping och jag skulle sååååå gärna vilja gå på den, fast här i stan, men jag har inte råd:(....eftersom att det kostar 300kr.


Försöööker att plugga lite svenska, men det går inte så bra...buhuu! Jag orkar inte läsa i antologi-boken..höhööööö. Aja det är bara att bita ihop! Tror att jag ska ta en liten paus och kolla på senaste avsnittet av Grey's Anatomy, då blir man glad!:D



På tal om ingenting, JAG VILL HA SNÖÖ!!höhö;)

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0