♦♣♥♣♦

Var ju i Norrköpng med Fridus idag och efter många (och långa) beslut så landade detta i min garderob;

från H&M

H&M

Byxor: Cubus

och slutligen ett hårband från Gina Tricot


Det var jag som hade lusta att åka och shoppa, Frida sa att hon kunde följa med men inte köpa någe, men när vi kom hem hade hon köpt mer än mig! Snacka om att inte kunna motstå..XD

Vårat tåg vart försenat så vi han inte säga grattis till morfar..:( Han, mormor, moster, morbror m. familj var nämligen och fikade hos oss på eftermiddagen, just för att morfar fyller gammal idag. Hela 71 år, GRATTIS GRATTIS MORFAR! Älskar dig! ♥ 
Lite god ostkaka blev det typ direkt när vi kom innanför dörren och sedan tacos. Spelade Mario Cart med Nelson efter maten och jag förlorade som vanligt...buhuu..;)

Det var min dag, blir nog inte mer intresant än så. Ha det gött!

xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0