(asså jag är serriös, inget skämt!)

Man måste älska lördagar! (asså jag är serriös, inget skämt!)
Vaknade typ vid halv tio, klädde på mig, gick ner och åt frukost. Då sa mor min att vi skulle ner på stan och köpa en massa grejer (typ skor då:P). Jag inskaffade mig ett par gummistövlar(wihoo) och Majskorven fick tre par skor! Sen mötte vi upp papa och köpte lite kläder åt honom, vi gick vidare till H&M, där mama en tröja och hårfärg to me! Danke MAMA!:D När vi var på Åhléns så... gissa vad jag hitta?!.. jag hittade säsong 3 av Chuck för 99kr(orginalpris 479kr) så det var typ ett måste, jag är mucho happy!!

Denna tröja fast en röd.


Hemma sen satte Fridolfen igång med att slinga mitt hår och sedan klippa det. Det blev superbra och hon är superduperduktig! The Worlds Greatest Sister, tack!♥
När det äntligen var klart så satte vi igång den 3e och sista filmen om Sagan om Ringen. Och nu äntligen är den slut, den var fett scary....ibland:P

Det har varit en toppendag!! hoppas ni också haft det bra=)

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0