Tuesday, Septembre treizième

Hola!
Idag hade vi en ganska chill dag, eller vi trodde det i alla fall till en början.
Vi hade engelska, no, svenska, lunch och så håltimme på spanskan. Hemkunskapen var inställd för Kerstin är sjuk och då, då TRODDE vi ju att vi skulle sluta vid lunch, men då visade det sig att "nån" hade bestämt att vi skulle ha matte ist. Vi pratade med Sid och han sa att vi kunde skippa matten och vi bara YEEES. Då sa Annika att vi inte skulle ha Sid utan en vikare, buhuu, så det var bara att ringa alla som redan hade dragit hem.
Kanske låter lite krångligt ,och det var det också, så det går nog inte att förklara på något enklare sätt :P

Efter skolan drog jag Danne och Julia-mos hem till Julia-mos och bakade morotskakor. Vi ska sälja dem på torsdag när 6or och 7or ska ha föräldrarmöte. Kling Kling i klasskassan!;)

Snart ska jag ta med mig mor min till gymnasieINFO på Duve. Nu gäller det bara att få ner lite mat i magen innan, om det nu går....är lite mätt på morotskaka:P



Riktigt snögga bilder måste jag bara säga!!!

xxox stina

Kommentarer
Postat av: julia-mos

julia.mos tyckte inte att det var så snigga bilder......

2011-09-13 @ 20:10:28
Postat av: moi

haha joo det tyckte hon visste honey!

2011-09-13 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0