Any Way You Want It! That's the Way You Need It! Any Way You Want It!

Tjenamors!

Idag var jag på ett ganska spontant besök i Tuna Park med Julia-mos.
Imorse stack jag och Julia ner på stan, bara för att jag hade lust och Julia-mos skulle klippa sig. Efter ett tag gick vi bara runt, lata som vi är, då ringde Julle-bulles far och undrade om vi ville hänka på när de skulle till Tuna Park. Så vi åkte!:D
Jag köpte ett linne, en Ear Cuff och genomskilniga snoddar.


Lite sköna bilder bara;)




Danne-Doosen är sjuk:'( tråkigt tråkigt....men hon blir nog bättre snart!!:D
Nu ska jag börja kolla på Mr. Popper's Penguins och sen blir det Fångarna på Fortet.

xxox stina

Kommentarer
Postat av: julia-mos

haha snigga bilder! speciellt den i mitten! :D puss!

2011-09-17 @ 18:41:22
Postat av: moi

yooo jag vet! det var därför jag la upp den;D pöss

2011-09-18 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0