STACKARS MIG :(

Mitt schema för dagen:

SOV

SOV

CHUCK

CHUCK
 CHUCK 
SOV?

Ganska bra om du frågar mig;)
Det är nämligen så att jag är sjuk:( buhuu...

Riktigt snygg bild....

Jag somnade typ elva igår kväll. Efter ca en timme, alltså vid tolv, vaknade jag och mådde jätteilla. Det kändes verkligen som att jag skulle spy(typ så känner jag nu också), så jag satte mig på golvet i badrummet, där satt jag typ i en halv timme sen gick jag och la mig igen. Jag skakade, var vit i ansiktet och frös som in i norden. När jag vaknade på morgonen så hade jag jätteont i halsen, huvudet och lite ont i magen.
Jaaa, det var min historia det...inte den mest trevligaste men ändå!

pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0