Boooya

hejsansvejsan i lingonskogen!

Ligger och degar i soffan och kollar på Kristallen på 3an.
Satte nyss på TV:n och kom på att det var idag.
Mellan 22.00 och 24.00 kommer de spela in en scen till "The Girl with the Dragon Tattoo" borta på Kungsgatan, vid hotellet som nu är ett Hostel vid tillfället. ÅÅÅÅh jag vill så gärna ta cykeln och cykla bort dit!!
Jag ska definitivt gå på den på bio i december, när den har premiär.

Idag i skolan hade vi musikalmöte, vi skådisar alltså. Det började med att Markus(läraren) berättade lite om hur allt skulle gå till i musikalen och sen skulle vi aggera inför alla, med improvisation. Alla var jättebra, och sen var det min tur.... jaa ni kan ju tänka er. Nee men jag blir alltid så stressad när folk stirrar på mig och så skulle man ju komma på något att säga också. Jag klarat men var helt klart SÄMST!:P
Alla kommer iaf få vara med i musikalen och det är ju bra!:D

haha nee nu ska jag sluta, Filip och Fredrik dampar loss på scenen, såå värt att se!!

xxo stina


Kommentarer
Postat av: Julia-mos

haha ska vi ta cyklarna dit? ;D <3

2011-09-09 @ 21:20:49
Postat av: moi

äru serre?;o

2011-09-09 @ 21:22:06
Postat av: Julia-mos

typ... ;o

2011-09-09 @ 21:52:32
Postat av: Felicia

Du var helt klart absoluuuut inte sämst stina!!!!!

Vi va ju asbra allihopa :D

2011-09-09 @ 22:35:52
Postat av: moi

haha joodu det kändes verkligen så!:P

2011-09-09 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0