Åh, kära måndag...

Har nyligen kommit hem från Cirkusen och nu sitter jag och övar på engelska läxan. Mamma och pappa jobbar för fullt med att försöka sätta ihop min säng, som kom utan beskrivning... ganska skumt...
Cirkusen var helt klar den bästa jag varit på! Clownerna var awsome, jag skrattade skita mycket! Vi fick världens bästa platser också. Första parkett, vilket ledde till att vi blev helt nersprutade av clownerna som skulle "duscha". Haha, det var grymmt alltså! Det var dock en akrobat som gjorde sig lite illa... De var två stycken, den ena låg på rygg med båda bena upp i luften, den andra blev uppkastad av den andras ben, gjorde en volt och landade sedan på den andres ben igen. Haha, som ni märker är det svårt att förklara, han som blev uppkastad ramla i alla fall, men häftigt var det.
Min dag har varit bra, och jag har kommit på att jag inte gillar spanskalektionerna så mycket längre, vet inte riktigt om jag någonsin gjort det...
 
xxox stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0