Mac!

Glad tjej här, i dag blev jag äntligen ägare till min aldelles egna MacBook Pro! Har suttit i aulan halva dagen för information, det var roligt att lära sig så att man kunde komma igång med dem på en gång. Jag hade världens tur med min dator alltså. Det var väldigt många som var repade och flottiga på skärmen, efter deras tidigare ägare... Men min var superfin, helt ren och fräsh :) 
Min nya klass är jag helt nöjd med. Jag har inte riktigt kommit i underfund med vem jag umgås med än, men det löser sig nog. Jag saknar mina besties, att kunna ha någon som man står så nära, som man vet att man alltid kan gå till, att kunna ha någon att prata med om random saker och skatta med... och kanske åt, haha. Även fast jag känner typ hälften av alla sedan innan, känner jag mig som den nya tjejen som INGEN känner och ingen riktigt vill prata med... och det är ju inte alltid så kul. Jag har börjat umgås med en tjej som heter Jennie och hon är väldigt snäll, sen har jag ju Ebba, Tran och Matilda, m.f. :)
Vi hade ett "prov" på typ vad vi kunde i matten sista lektionen, och det gick väl helt OK. Jag märker alltid på sådana test hur mycket jag glömmer under sommaren, det är inte klokt hur mycket det är.. höhö. 
 
Nu tänkte jag ta mig ut och klippa gräset och försöööka bli klar innan maten, vilket jag tror att jag inte kommer, men men. Med det så avslutar jag då mitt första inlägg från min Mac.
 
xxox stina

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh jag saknar dig Stina!! Även fast vi ses varje dag så är det inte samma sak. Så konstigt och tråkigt att inte ha dig där heela tiden!
Men hoppas det löser sig med alla vänner, vilket det kommer göra eftersom du är världens Bästaste och roligaste och sötaste Stina! Puss och kram❤ vi ses i skolan(haha) ❤❤❤

Svar: Tack Felicia! <3 vi ses! Puss Puss <3<3
Stina Dahlqvist

2012-08-23 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0