1:a december

Idag är det första december, and I'm lovin' it! Vaknade lagom till julkalendern och öppnade första luckan i chokladkalendern. Det blev en riktigt mysig frukost med familjen också. Sedan åkte Frida, mamma och jag ner på stan. Vi köpte presenter till Luca och Noel, fikade och träffade en massa folk. Jag hittade också ett snyggt armband. Vid två drog vi till tallåsaulan där Maja hade sin dansuppvisning, hon var superdukig och blir bara bätte och bättre. Nu på kvällen har Frida och jag bakat jättemumsiga lussebullar, som blir kvällsfika, och mamma har satt upp alla ljusstakar och julstjärnor. Det är sååå himlans mysigt just nu, med snön och allt! Imorgon är det första advent och jag känner på mig att morgondagen kommer bli minst lika mysig.
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0