Torsdag, 6:e december

Fick sluta fem över ett idag, soft. Den här veckan har gått så fort, det är redan torsdag, fredag imorgon liksom. Vi har fått sluta tidigt eller haft jättelång sovmorgon hela veckan och det har varit så skönt! Direkt när jag kom hem gick jag ut för att fota lite, jag tyckte det var så fint med all snö i ljuset av solen som började gå ner(!). Jag ska nu sätta mig och plugga lite, men jag lär väl inte få någonting gjort eftersom att Maja och hennes högljudda kompisar precis kom innaför dörren. Det får väl gå som det går... Puss. 
stina
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

maj gosh du är ju superduktig på att fota!!

Svar: Tack!! Jag tycker att du är SUPERDUKTIG!! <3
Stina Dahlqvist

2012-12-07 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0