5 februari


ja då va denna vecka slut då. Imorgon är det måndag igen och det innebär - ingen sovmorgon och skola.
Inte så mycket gjort idag. Frida och jag var duktiga och åkte och storhandla inför den kommande veckan och när vi kom hem klippte hon mitt hår. Mormor och morfar var på besök och vi kollade på hemmavideos från 50- och 60-talet, på bland annat min kära mor. Runt halv sju kom pappa hem efter ett par dagar i branäs med sina bröder. Jag är sjukt frustrerad. De sidorna jag använder för att kolla på mina favorit serier fungerar inte.. och jag fattar inte vad det är som är fel!
Nu har jag suttit här hela kvällen och fixat lite på min "nya" twitter, inte så mycket som är ändrat dock. Nu följer jag i alla fall bl.a Elle-Pelle. höhö.  Nu ska jag dra mig till kojs, śnić słodkie!

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0