We say goodbye in the pouring rain

Sitter vid köksbordet och äter fruktsallad. Har precis kollat klart på fjärde avsnittet av Once Upon A Time, jag missade nämligen det i torsdag då det var dans. Har åkt på en förkyldning och det är inte så kul... Imorgon är det nationella prov i svenska. Hjälp! Hoppas att det går bra. Felle-plutten var sjuk idag:( jag håller tummarna för att hon kommer imorgon, dels för att vi saknar henne och för att hon fyller ju faktiskt år då. Det är inte så kul att vara sjuk när man fyller år. Det blir ingen träning för mig idag. Har som sagt åkt på en förkyldning- ont i halsen och snuvig, fryser som en gris gör jag också. Det var allt för mig vid tillfället, ha det gött:)
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0