Krakóv

Dagarna här i Polen är fina och varma, nästan för varma om du frågar mig, men jag kan dock inte säg detsamma om kvällarna... Just nu ligger jag i tältet och lyssnar på när regnet faller och på åskan som mullrar. Vi ska snart bege oss mot restaurangen, och jag hoppas verkligen att jag slipper gå i regnet. Vi spenderade dagen i Polens näst största stad, Krakóv. Det är en jättefin och väldigt gammal stad. Den klarade sig faktiskt undan alla bomber under Andra Världskriget. På vägen hem stannade vi till vid ett köpcentrum och jag köpte ett nytt minneskort till min kamera. Jag hade nämligen glömt att lägga över alla bilder till min dator, så minneskortet var halvfullt när vi åkte. Imorgon packar vi ihop våra saker och beger oss iväg mot Kroatien, men det blir förmodligen ett stopp i Wien innan vi når vårt mål! Xxox Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0