Happy Birthday to me!

Sitter i min ensamhet och äter upp det sista av daimtårtan som min snälla syster gjort till mig. Jag fick den imorse när familjen kom och väckte mig med sång och paket. Det är nämligen så att jag fyller år idag, hela sexton år för att vara korekt! Om ca 15 min blir det fullt hus när hela tjocka släkten kommer och ska fira mig och äta tårta, min egna beställning så hoppas den blir god, fast pappa gör alltid så himlans gooooda tårtor!:) Jag fick en systemkamera så jag kan ta kort på det jag får. Annars dunkar jag musik och har ont i huvudet, ingen bra kombination kanske? haha. I skolan cyklade vi till fågeltornet för att titta på fåglar och det var kallt... Well, have a nice day!


xxox stina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0