Jag och mina popcorn, 14 november

Sitter och myser i sängen med ett avsnitt av NCIS och popcornen från igår/natt. Jag blev riktigt förvånad över hur pigg jag var när jag vaknade imorse, jag försökte verkligen att somna om, men det gick bara inte. Filmen var i alla fall superduperbra!! Det kunde inte ha blivit bättre, och jag funderar starkt på att gå och se den igen. Skoldagen idag var ganska kort, eller den var lika lång som den brukar vara, men vi hade bara en riktig lektion: idrott. Fett soft. Fysikprovet gick väl skapligt, det vi har hållt på med nu fattar jag betydligt mycket bättre än det innan. Frida och mamma har varit i Stockholm (Americano) hela dagen och de borde komma hem snart. 
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0