Evening post

Så, just nu är jag väldigt trött, men jag tänkte att jag kunde köra på en uppdatering innan jag somnar. Jag känner att jag redan blivit så kallad "skoltrött". Jag har inte riktigt kommit in i alla rutiner än, så för hoppningsvis blir det bättre snart. Skoldagen idag kändes som om den aldrig skulle ta slut... men bara på grund av att vi har lunch så tidigt och flera lektioner efteråt. 
När jag äntligen kom hem gjorde jag mig själv en blåbär/banan smoothie, såå gott säger jag bara. Hehe. Maja och jag satte oss och kolla på Barbies "Prinsessan och Tiggarflickan", lite pinsamt är det att jag fortfarande kan alla repliker och sånger, men men, vad ska man göra liksom?
Efter middagen satte jag mig i min sköna säng och gjorde klart matteuppgifterna. Efter ett tag kom pappa in med lådorna till min säng, så jag passade på att plocka undan lite saker från mitt skrivbord som inte alls ska vara där. Jag vet fortfarande inte hur det kommer sig att just jag ,som har så svårt att göra mig av med saker, ens äger så mycket grejer.
ÅH, jag blev jätteledsen imorse när jag såg att House (som började idag) och Hollywoodfruar visas vid exakt samma tidpunkt!! Jag tog ett beslut tillslut, och det blev så att jag satte mig framför kanal 4 och House den här gången. 
Det blev ett väldigt virrigt inlägg utan ett sammanhang, men som sagt, jag är väldigt trött. Go'natt!
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0