Första dagen i veckan

Dagen idag blev fövånadvärt bra! Fast att vi slutar kvart i fyra på måndagar känns det aldrig som det, och det är riktigt skönt. Ja, allt har varit bra helt enkelt! Förutom att Jennie och jag kände oss jättetröga på fysiklabben, vi fattade verkligen ingenting... Det var inte det att labben var svår, utan det var bara vår allmänna tröghet som hade knackat på. När jag kom hem slog det mig hur man skulle göra, och då skrattade vi bara åt det. Haha. 
Jag hade tänkt att vara duktig efter skolan och träna i dag igen, men eftersom att jag gjorde det igår kände jag inte att det var nödvändigt. Jag ska försöka få med mig Felicia på power walk imorgon istället, och hoppas att hon inte har något för sig just då. Med det så säger jag go'natt och vi hörs kanske imorgon!
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0