Lite såhär på kvällskvisten

Sitter just nu och kollar på Svenska Hollywoodfruar, det är så jobbigt att det sänds exakt samtidigt som House. Snart ska jag ta och gå ner till vardagsrummet och kolla på dobidoo med min familj. 
Skoldagen var som vanligt, fast det var en ganska chill dag ändå, det var liksom inte så mycket "jobb" eller vad man ska säga, hehe. Min förkylning är på bättringsvägar och jag vill verkligen och känner behov av att träna, så jag får se hur jag känner mig imorgon. Förhoppningsvid superbra! Det var nog allt för idag, see ya'll later!
 
xxox stina

Kommentarer
Postat av: Felicia

Woho ett inlägg! :) och med hollywoodfruarna på bild oxå! Förstår dock inte vad Gunilla gör med sin klänning... Fast å andra sidan, förstår man nånsin saker hon gör? Haha ❤

Svar: Haha, jaa jag tyckte att det var dax nu..;) Amen eller hur? hon är riktigt konstig, haha! ❤
Stina Dahlqvist

2012-09-21 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0