26 april - Fredag, vänner, kalas och sol

 
Holabandola!
 
Det finns så många saker som gjort denna dag till en underbar dag! Till och börja med så är det ju trots allt frdag, det blev superfint väder direkt när vi slutade skolan och det ledde till att jag blev jätteglad. Jag cyklade ner till stan con mis amigos och bara försvann in i en värld av alla sorters dofter och smaker. Efter några timmar på stan cyklade jag sedan hem för att sedan åka iväg igen. Jag och familjen åkte ut till Molke där det vankades kalas för min kusin som fyller tjugo år idag! (Måste bara tillägga att min kära moster också fyller år idag, dock inte tjugo...hehe). Nu är jag äntligen hemma, i mitt rum, i min säng och vilar, jag ska sätta igång ett avsnitt av Glee innan jag somnar, men go'natt!
 
stina

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅHHH det såg ju inte allt för äckligt ut!!

Svar: Braa!! för det var det inte heller ;)
Stina Dahlqvist

2013-04-27 @ 00:08:14
URL: http://fridiisd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0