Alla ♥-dag

 
Today is it finally Valentine's day! Maja kom in i mitt rum för en stund med chokladhjärtan, så det sitter jag och smaskar på nu. För övrigt pluggar jag till spanskaprovet imorgon och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra! Jag är alltid så nervös inför prov... och oftast i onödan. Det var en normal dag i skolan, vilket betyder att vi hade roligt. Ann hade med sig både chokladpraliner och godis, så det känns som att jag har gått och ätit det hela dagen, haha, men gött var det! Nu ska jag återgå till mitt pluggande ett tag och sedan får det räcka. Happy Valentine! ♥
 
stina

Kommentarer
Postat av: Fatma

fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Stina Dahlqvist

2013-03-17 @ 14:33:05
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0